søndag 30. juni 2013

Nå blir det enda bedre å være norsk i Danmark!

RoskildeNOR er et nytt prosjekt lansert i samarbeid av Roskilde Festivalen og B.A.W.S Entertainment. Samarbeidet er en del av den norske satsingen. Tidligere denne våren var Roskilde på en turné gjennom en rekke byer i Europa, blant disse var Oslo også. Med mange norske bookinger som Karpe Diem, Truls, Turboneger, Kvelertak og Lemaitre, har Roskilde ønsket å nå sterkere ut til den norske befolkningen. Og derfor lanserte VI RoskildeNOR.

Vi er en redaksjon som skal lage et magasin om hvordan det er å være norsk på Roskilde. Med hashtaggen #RoskildeNOR oppfordrer vi deg å ta bilder fra din festivalopplevelse og være med på å dokumentere det norske festival-livet i Danmark. Vi deler også ut premier fra våre samarbeidspartnere i DFDS, Converse og Roskilde til de beste bildene på Instagram, Twitter og Facebook.

Du finner oss i terrenget, så kom innom og hils. Du finner oss med GoPro’s på hodet og premier hånda, så kom og delta. Du finner oss med dine favorittartister, så hashtag #RoskildeNOR og send inn spørsmål til de norske bandene via oss. Og ikke minst, så finner du oss på internett, så gå inn på disse lenkene:

INSTAGRAM: http://www.instagram.com/RoskildeNor
TWITTER: http://www.twitter.com/RoskildeNor
BLOGGER: http://roskildenor.blogspot.com
FB: https://www.facebook.com/RoskildeNor

Her på bloggen vår vil vi også oppdatere om nyheter som er relevant til norske festivalgåere. Hjelp oss i å hjelpe deg! Sees på Roskilde!

#RoskildeNOR #RoskildeNOR #RoskildeNOR #RoskildeNOR #RoskildeNOR #RoskildeNOR

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar